Älskling där.Du är mitt eviga allt<3

Fy fasen vad jag tycker om dej gubben<3 Du är bara så rar o go å känner bara att du är menad för mej i resten av mitt liv finns ingen annan som skulle passa mej bättre vill jag att du ska förstå. En sak till johan:- Att han från ovan förde oss samman står väl klart o tydligt men sen skulle jag vilja tala om att SKRATTET är det främsta som förde oss samman.Vi kände när vi träffades att vi hade väldigt mycket gemensamt:-Skrattet var ett av det främsta givetvis men finns mycket mer att tala om där.Finns hur mycket som helst att rada upp i listan som det mest positiva med dej o mej johan.Jag kan bara sammanfatta det hela med att vi är som gjorda för varann.Trivs så toppen med dej älskade man<3 Hoppas vi får en evig Lycklig framtid tillsammans.Älskar dej <3 din eviga tjej blivande fru Elisabeth.

Kommentarer
Postat av: Johan

Gumman min ,å världens vackraste tjej Elisabeth Hellgren<3 älskar dej<3

2010-09-02 @ 01:29:25
Postat av: Anonym

Gumman min ,å världens vackraste tjej Elisabeth Hellgren<3 älskar dej<3

2010-09-02 @ 01:30:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0