Älskade tvillingsjäl du gör mej så förbannat lycckliiig fattar du deeee?????!!!!

Hahahaha,,,,ja det är tamej sjutton sant det!! -Inte kunde jag v'äl tro att jag skulle bli sä här lyckliig i mitt lilla 38-åriga liv :) Det känns som jag nyss ingått äktenskap o bara är så där härligt mysigt lycklig hihihihhii!!!! -Ja jag mår bara så bra just nu. Allt detta pågrund av min älskade CARL OLOF JOHAN MALMGREN. Tack för du gör mej så myslycklig inombords att jag nästan känner att jag svävar omkring på de rosa molnen mm ALLT är bara så bra och jag trivs så jättebra med livet o dess underbara innehåll. Janne,mitt ex...kunde inte komma ens halvvägs upp å göra mej lika lycklig som min älsklingssnutt gör,...så tack för du finns hjärtat.Som jag sagt innan så är det det underbara SKRATTET som fört dej o mej samman,så lycklig gubben!-Hoppas sen att jag kan göra dej lika lyckliig å det tror jag för du brukar säga det typ-Jag är så lycklig tillsammans med dej gumman.Å det är det minsta jag vill-att göra dej lycklig...jag vill göra mer än så hihi. Älskade carl olof johan malmgren född:1984-01-05 Tager du Elisabeth Kristin Hellgren till din äkta maka?? Längtar till den dagen,vill att rebecca är tärna då...å kevin o simon måste ju vara med oxå givetvis<3 Nä nu ska jag gå å krypa ner.... mina älsklingar har redan somnat före mej förstås,inte helt ovanligt :/ Lucas sover på sin matta i hallen,älskade hundvalp så fin o GO Å SNÄLL! Bye bye gött folk.. sov gott o dröm sött.Kraam eliza<3<3<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

<3<3<3

2010-10-06 @ 14:08:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0