25 Augusti :)

Jaha nu sitter man här o är nattuggla IGEN!Slår aldrig fel när det gäller mej.Varit ut på "fejjan" en sväng i natt och prata med rebecca, sökt lite jobb över nätet sååå nu ÄR DET FAN dax lägga sej så man orkar upp imorgon, onsdag.Hundvalpen vaknar ju tidigt o ska ut o rastas annars kissar den väl inomhus hm hmm hatar när han gör det men ibland får man väl kallt räkna med att det blir så,det är ju ändå en liten valp så olycka kan ju hända så lätt vare sej man vill eller inte:0/ Ja vad har hänt sen sist?Inte mycket...inte mer än att jag sökt ett heltidsjobb på Göteborgskex i kungälv.De behöver ha in 4st nya medarbetare som ska gå ständigt nattskift.Jag tycker det låter intressant så hoppas å håller tummarna att jag får det kan ju bli jobbigt att jobba natt fattar man ju innan man ger sej in på det.... men det ger en jävligt bra Lön å det hade ju varit väldigt mycket Nice.Pengar är ju inte ALLT men det är mycket iallafall.Sen hoppas jag oxå att pappa jan hittar sej ett jobb snart oxå hm...gått hemma 1.5 år snart sen han sluta på Atlas copco inne i örebro så är riktigt på tiden att han får någe att göra om dagarna så han klarar utgifterna på huset o.s.v Nu ligger Lucas o sover så sött.Jag tänkte stänga av datorn o gå o sussa jag med hmm får väl smyga annars förföljer han väl mej in till sovrummet.Får aldrig vara ifred från han den jäkla förföjerskan hehe... ;) Fy fan vilket blåsigt oväder ute,USCH! Regnar gör det med.Nä fy attans vilket höstrusk!! Vill inte att hösten redan har kommit vill ju ha mera sommar o sol för man blir så himla Lycklig när Solen skiner ofåglarna kvittrar ute,våren är en underbar årstid bäst när den kommer att man njuter såå läänge man bara kan ;) Jag sökte till Göteborgs kex i kungälv så får väl se hur det går.Skicka ansökan idag så det tar ju några dagar innan de hör av sej OM de hör av sej snarare hehhehe det är väl bara att man får ta med en klackspark o ta nya tag om man inte skulle få det nattskiftsjobbet men HOPPAS gör jag verkligen;)) Sitter här i min ensamhet o tänker på Johan.Min älskade Elektriker som är så himla snäll o GO. Har alltid önskat mej en Hantverkare som är duktig å fiin och underbar å nu har jag funnit honom med stort H typ...finns ingen mer som är mer menad för mej ÄN vad han är.Vi är så lika o har så kul ihop ibland att jag gråter nästan av glädje det är evig KärleksLycka det<3 Vi är så lika att vi skulle kunna krypa in i varandra o bygga ett o samma bo hehhehe så BRA är det faktiskt. Nä GODNATT gött folk o ha det så gött nu trots det regninga o blåsiga vädret. Men lite mysigt när det är lite kallt regnar ute iof för då kan man när man kommer in ha lite myspysigt med tända ljus o.s.v Nä nu har jag nog inte så mycket mer att skriva om.Måste tänka på John Blund annars blir jag en zombi hela veckan ut om inte sover nu*S* Många bästa kramar Elisabeth Hellgren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0