Vad är det som händer....

Jaa det kan man verkligen fråga sej,VAA är det som HÄNDER???? I vårat hus är det fullständigt kaos fattar bara inte...men inte mycket som funkar just nu. Jag o Jan är fortfarande vänner...MEN hur länge till kommer det hålla då???? Vi vill va vänner(åtminstone jag iaf)för Ungarnas bästa men samtidigt vet vi så väl att vi inte kommer funka tillsammans någon mer gång.Jan vet så väl att jag har gjort o kommer göra härdanefter,valt en annan man... johan från stenungsund och han vet oxå varför,vad som är den stora orsaken till att jag fortsätter o väljer honom och snart går flyttlasset till han o hans familj.Den stora orsaken har nog mycket att göra med jans o hans familj hmm alla dom är under all kritik och bryr sej inte ett jävla skit om sina barnbarn o.s.v så detta är jag ganska KLAR med,,vi blir definitivt INTE man och hustru å jag vill inget hellre än o få stå i kyrkan o lova varandra Evig trohet å kärlek livet ut <3 åå va jag längtar till den dagen jag får gifta mej stå brud är något oerhört STORT <3 Har aldrig gift mej förut så nu får det bli den första ;) Inom några år iallafall.SENAST hehe!! Men det jag undrar över hur länge vi kan vara vänner Jag o Jan.Han förtsår att jag kommer å att jag redan har gjort valet,valt johan å vill fortsättningsvis att det ska fortfölja<3 Det har han vetat de senaste åren igentligen,men han har väl inte vetat att det varit på fullt allvar att jag menat det riktigt fullt ut liksom.Men det kan jag säga,att det menar jag verkligen.Tänker inte stå ut med hans korkade familj! Jag börjar bli äldre o vill passa på o njuta av Livet man lever ju bara EN gång varför inte har så roligt man BARA kan göra det man tycker om och älskar<3 Å inte fan är det att sitta här o bekymra sej över släkten,de är verkligen TA MEJ FAN INTE LIVET!!!!!! Jag har hunnit funderat sålänge nu sen den första gången jag träffa johan,så jag är verkligen SÄKER på att detta mellan han o mej skulle fungera.Tyckte från början att han var för Ung,22 el.23år tror jag,men han blr äldre med åren som allting annat hehe så ser inte det som någe problem längre;) De roliga med det här ÄR att vi har samma humor vi skrattar väldigt mycket tillsammans våran personkemi känns som gjuten i varann ;) Hittat rätt nu känns.Han är min eviga tvillingsjäl dessutom får jag med i bagaget en HELT underbar familj;)) Kommer inte klaga på min svärmor iallafall som jag gjort i tidigare liv med farmor o farfar.(astrid arne otter) Den här svärmodern gunilla är helt underbart snäll precis som övriga familjen malmgren <3 Hans far,hasse och hans bror jonas även syster ulrika är jätte trevligt jag måste ha trevligt,roligt och snällt folk runt omkring mej.Vill vara glad o Lycklig och tror att jag har goda förutsättningar till det hos Johan m.familj <3 Har tänkt färdigt angående detta o beslutat att jag ska ha Johan ialla mina dagar kan inte leva utan honom!Teddyn min....puss o kram eliza<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0