Da capo!

Idag är det torsdag.Måste säga att denna veckan har gått riktigt fort...fattar inte hur tiden kan rasa iväg på detta sätt,o fortsätter det i denna takten så blir man väl snart gammal å grå hehe..men blir väl så när man jobbar heltid på Da capo.Har jobbat där i snart 2år o trivs väldigt bra.Synd bara att de inte kan betala löningen själva så arbetsförmedlingen slipper vara med på ett hörn o betala ut till mej.Men faktum är att margareta är för snål fr att ge mej Heltid.Arbetsförmedlingen ringde till jobbet idag för att höra om de nya villkoren för mej o.s.v men det lät inget kul,för stod o tjuvlyssna innefrån köket.Hörde hur hon förhandla med honom min handläggare per telefon.Det lät inet lovande,men kan va jag som inbilla mej typ hehe! Margareta sa till sist:Skicka papprerna till mej så får jag läsa igenom det o.s.v hon sa oxå:Du skickar väl det väldigt snart till mej,o det skulle mattias göra på afm.Fredrik vill ha kvar mej fortsättningsvis men margareta är för SNÅL tor jag nog hm hmmm!! Jaja...den som lever få se typ hehe! Mitt kontrakt går ut den 1maj nu 2010 så snart om 1vecka måste de bestämma sej,o det med basta!!!! Jag trivs iallafall väldigt bra på mitt jobb i Nora,men nu är det upp till dem.Snart kommer det upp nya scheman så man får hoppas ALLT löser sej väl.Då flyttar jag till nora i såfall haha....nketänkande iallafall;)) Nä dax att sova!Ska jobba som vanligt imorn.Många kramar eliza<3<3 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0