Chefen

Imorn ska jag tala med chefen på jobbet;) Nu vill jag veta OM jag ska få fortsätta som jag gör,med Heltid måndag till fredag.Jobbar ju mellan... KL.08.00-16.00 på Da capo.Har ju arbetsförmedlingen med på ett litet hörn som betalar lite av arbetsgivaravgiften men man vet aldrig vad de har att säga imorronVad man hört o fått erfara den tiden jag varit där är att det är svårt att sätta mej på en Heltid eftersom det är fler som står på kö innan mej så att säga,,,på just en Heltid så av allt å dömma kan jag glömma det iaf.Men de får inte sänka sej mindre än 75procent för det har jag inte råd till.Måste nästan i daxläget bara ha helst heltid men när inte det går vad gör man??? Jaja...vi får se hur det går.Vet iaf att jag gjort ett bra jobb på Da capo under de nästan 2år som jag varit där.Trivs väldigt bra med mina kära arbetskamrater,eva,karin,fredrik o robban...de e bara för humoristiska många utav dem så vi skrattar mycket på jobbet;)) Viktigt att ha kul på en arbetsplats;)) Men med ledningen o hur det sköts alltid,,är man lite mindre nöjd med faktiskt ;( Det sämsta tycker jag är de röda dagarna man inte får extra betalt för,det enda man får är ob-tillägg 18.75kr per timme hmm reglerna på Da capo är inte avtalsenliga.Hon,maggan,bryter mycket mot reglerna o kör sitt eget race hm...hört att hon b.l.a betalar ut fel lön till helgtjejerna o.s.v o.s.v Såå om man inte skulle få vara kvar på Da capo på heltid så är det inte så jag gråter blod för det direkt NÄÄ verkligen inte!!!! -Nu har jag dessutom körkortet i handen så nu har man det bättre förspänt i livet vill jag lova...O KOMMER FÅ MYCKET LÄTTARE ATT FÅ JOBB tack vare detta!Så överlycklig över detta!!!!! Tänk att ett körkort kan göra en så lycklig inombors,otroligt men sant;)Så nu får vi se vad dagen har att ge imorgon torsdag,tors den 22april-2010.Det får bära eller brista medn under 75% tänker jag inte ta,då får jag lämna Da capo isåfall ;( Då får jag flytta till sundet istället för där finns mer jobb än här i linde eller nora.Eller linde usch...där skulle jag aldrig vilja jobba usch...hellre DÖR jag nästan hehe...så jävla ILLA är det att visstas där i den j-vla byhålan!!! Den byhålan kan lika gärna jämnas med marken HAHAHA!! Nä nu ska jag sova,så jag orkar prata med chefen imorn det får gå hur fan det går orkar inte bry mej.....för det e så mycket som är dåligt med arbetsplatsen så skulle det brista så hänger jag inte "läpp"för det...utan då skaffar jag mer än gärna ett NYTT jobb,no problems ;) Många Kvällskramar kramar från Elisabeth ;) Föresten...ville tillägga att jag är sådär löjligt Lycklig Med Livet!Så hur det än går så är jag fullständigt Överlycklig med livet som det ser ut idag<3<3<3<3 puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0