9 April-2009

Åhh äntligen Helg!! Denna vecka som varit har det varit Påsklov för ungarna...de har inte gjort så mycket med sin pappa,mer än att kevin sovit över hos kompisar o.s.v b.l.a sebastian.Idag var han hos David kretschmann halva dagen.Jag har jobbat Da capo som vanligt. Varit en väldigt lgn fredag för att vara just fredag,vet inte VAD FOLK SYSSLA MED men uppenbarligen annat än fika hehe.. Nu har nästan all snö smält bort phu``va skönt verkligen för vill ha vår o sommar istället efter denna jobbiga,kalla o tunga vintern som varit SUCK!!!!Det har bara varit för jävla kallt,dessutom mycket snö...hmm riktigt SNÖRIK vinter hmm hoppas det inte blir så igen föör det var helt enkelt för mycket snö å då blir det inte kul längre för vare sej barnen eller vi vuxna ;( Hösten var lika så väldigt tung o jobbig...den värsta jag varit med om hitills^^Eller jag tog ju körkort det får inte glömmas hehe så lycklig FÖR DETTA HEHEH!!!!Men nu ska man inte tänka på det jobbiga som varit tan blicka framåt mot VÅR och SOMMAR JIIIIHOOOOO hehehe.....den ser jag verkligen framåt!! Speciellt sommaren o min semester jiiihoooo!!!!!! Ska ha semster v.28,29,30.3 veckor räcker tycker jag så har man sparat 2veckor till något annat som till Julen t.e.x alltid bra att ha sparad semester.Till helgen nu har de lovat strålande solsken o 15-20 plusgrader,säger bara:mmm mmmmm I LIKE IT!!!! Älskar Solen blir lycklig av bara tanken hihih` Johan är uppe i stockholm med far sin på begravning av sin faster,en utav dem...han har ju fler o så himla stor släkt önska jag hade det när ungarna var riktigt små hmm men här i linde har det bara varit mest skiit va gällande hans släkt,jans släkt ;( Ska bli skönt att lämna linde en vacker dag...den dagen kommer snart hoppas jag...för mej o ungarnas bästa iallafall;) Becca har ju redan tagit sitt sunda förnuft o flyttat till vara,utanför skara,västergötland;) Men trivs oförskämt bra i Nora,riktigt trevligt folk o mysig stad i sin helhet,alla e så glada o trevliga!Det blir snart Nora By Night haha!! Nää dax o sova...fick lite skrivit i Bloggen iaf idag....Många lyckliga kramar från me!Eliza<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0